Follow n I will Follow back!!

Sunday, 29 May 2011

yg mane satu patut sye plih nie??

Assalammualaikum u all..hari nie sye nak mntak tlong sgt2 kat korang yg sye nie mmg lar pelik sket..bila memilih something tok dbeli mesti pening..kadang kala smpai berpeluh memikirkan yg mne patut sye pilih..huhu..sye nak beli handphone baru..keinginan yg tinggi bila abg sye guna phone touchscreen..sye pum nak guna stu jgk..tapi sye tak thu nk beli yg mne..disini ada lar 2 jenis phone yg top dlm hati sye n bnyak functionnya..so kwn2 bgi komen yea..

First phone nokia 5800 xpress music..
then second nokia c3 ...
so u all leh bgi komen tentang yg mana ptut sye plih yups..hehe


terserempak ngn org yg aku syg dulu..huhu..

salam u all..hari nie tak berapa nak sihat...cuma nak kongsi kn something yg wat sye termenung n pkir pnjg tentang dia..agak2 sper yup..hehe..dia seseorang yg istimewa..nie nk citer sket..petang tuh sye jln2 ngn jiran..tpi sye nek basikal then jiran nek motor..kterorg dlm perjlnn balik..then terserempak dia kat kedai..tiba2 dia bunyikn hon keta n lambai sye smbil tersenyum..mser tuh sye terpinga2 n wat tak thu sbb tak biasa..maklum lar lama tak jmpa dia..then balik jea umah...terpkir tentang dia..agaknya apa dia rasa ek bila sye wat slumber poyo jea tak endah tntang dia..msti dia kcewa ngn sikap sye nie..hurm..maaf lar yea..maybe next time kter terserempak..sye akan tegur awak..hurm..sorry..

kesedihan menyelubungi diri..(pemergian arwah bakri buat selamanya)

Assalamualaikum kepada smua follower sye yg dikasihi..hari ini sye ingin berkongsi cerita tentang kesedihan hati nie yg tak terhingga disebabkan pemergian kwn baik sye yg rapat ngn sye nie..sungguh tak disangka-sangka bahwa pemergian beliau sgt mngejut kan smua org yg mngenalinya..terutama sye yg smpai skrg akan sedih bila terkenang kembali memori bersama arwah..arwah bernama Bakri ibni yahaya..sblum smu nie berlaku..sye mngalami mimpi bhwa gigi sye tercabut..then sye talk to my mommy n mommy said yg mgkin owg yg rapat ngn sye akan pergi wat slamanya..then s hari slepasnya..sye terima msj dari seorg kwn sye yatt tentang kematian beliau..huhu..sgguh sedih hingga terduduk menerima berita hiba itu..arwah baik orgnye..selalu menasihati..selalu menolong..selalu ada bila memerlukan..seorg yg manja..seorg yg pndai berkta2..seorg yg ceria..n bnyak lagi..dia sgt bererti wat sye..hurm..tpi nak wat mcm mne..allah lebih sygkn beliau..huhu..sedekahkn alfatihah kepada arwah..disini sye sertakan pic beliau bersama sye..huhu..:'(

Pages

There was an error in this gadget