Follow n I will Follow back!!

Thursday, 24 March 2011

hometown..im coming!! & about my fmily..hehe

slm u ols.!!kali nie aku nak cter psl kampung akuh ngn brader2 n sis aku nie..hehe
sabar jgk menunggu tuk pulang ke kampung halaman..johor!!..hehe..
rser tak sbr nak jmpa papa n mama akuh nie..syg kat diorg sgt2.....klu lar abg akuh ikut balek smer.
.takder lar aku h sunyi jea t kat umah..asyik melayan karenah abg sulung akuh tu jea yg tak sekepala ngn akuh..wat tuh slah wat nie salah..smua slh lar.hahha..
tak mengapa lar..yg penting abg akuh smuanya heppy2 belaka..
ha !!kat snie aku nak kenalkn ngn korang abg2 akuh n my sis too..heheh..smua hepy jea mekerw..


 yang nie abg sulong akuh..the big boss..hehe..kdg2 pemarah2..kdg2 melawak.,.hehe..mmg klakar bla ngn dia nie..hehe..nmer dia paan..



hah..nie abg akuh..poyo sket..hehe..tapi dia yg pling rapat ngn akuh..dia mmg abg the best lar..nmer dia razo..


yg nie dah tentu my sis yg klakar..agak2 slalu gduh3 ngn akuh..hehe..tknk yg kurang..bakal engineer nie..fuh..bguh2..
nie mmg semestinya akuh lar..bruk jea mker akuh kan..tak sehensem mner pum..

0 comments:

Post a Comment

Pages

There was an error in this gadget