Follow n I will Follow back!!

Sunday 27 March 2011

pening memikirkan final exam yg bakal menjelang tiba

Slm u all..maaf lar tak bnyak nk cter sb kpaler tgh kusut semenjak dua menjak nie..hehe
aper yg wat akuh pening nie psl final exam akuh yg menjelang tiba lagi..
ku harap kwn2 doakn yea spya aku berjaya..n cemerlang dlm sem ini...ku harap keputusan sem ni lebih baik 
dari sem yg sblumnya..sbb knper..akuh asyik terpkir jgk nper akuh nie sllu mghabiskn mser je sdgkan 
pelajaran akuh wat tak endah jea..kdg2 diri sndiri tanyer knper aku mcm nie..
smpai bila aku mcm nie..tpi aku bertekad tuk dpt 3.5 and above this sem..
huhu..mama papa doakan yea epi k..
epi wat tok family n minat epi tok blaja benda nie..
k lar..nie ajerw aku nak kongsikn..harap2 korang sntiasa menyokong aku 
dari belakang yea...syg korang smua..n smua budak2 sem2 foundation.. :)

0 comments:

Post a Comment


Pages