Follow n I will Follow back!!

Monday 28 March 2011

pagy2 lgi dah melayan lgu jiwang..hehe :)

salam u alls..
selalunya mser jam pkul 3-5 nie..rmai yg nynyak tidur..
tapi aku len sket..aku berjaga tuk hilangkan rasa kebosanan aku nie..
aku mlm n siang bnyak bezanya..hehe...
tber2 line bb mlm nie laju..
aper lagi..download lar pelbagai lagu yg agak jiwang2..hehe..then smbil2 download dgr jgk..
hehhe..sgt meridukan sidia yg akuh syg dia sana..huhu..love u so much L..hehe
rahsia sket..t org tau..hehe nie antara senarai lagu2 yg aku minat..mmg jiwang lar..

1.amy search-kalimah cinta
2.awie-dipenjara jani
3.lefthanded-cinta tiga dimensi
4.hijau daun-suara ku berharap.
5.may- sendiri
6.new boyz-meraung
7 new boys-sejarah mgkin berulang..
8.ukays-kekasihku di menara
9.ella-pengemis cinta
10-lefthanded-pada syurga di wajah mu..

ni jea yg aku dpt senarai kan..
bnyak lagi kot..
skit jari2 aku nk menaip panjang..klu korang berminta search lar lgu2 tuh..
then dgar sendiri ..mmg tangkap cintan lar kwn2..
daa u all...

0 comments:

Post a Comment


Pages