Follow n I will Follow back!!

Wednesday 23 March 2011

penangan game PES 2011!!

salam u alls..
huhu...kat snie aku nak cerita kan selok belok psl kwn2 aku termasuk aku sekali..mesti korang tertanya-tanya kenapa kter org tak slalu tdur awl..kadang2 tdur pkul 2 hingga 3..pling lewat pkul4..ader yg smpai taktdur lansung pum ader..hahha..sebab aper..penangan bola kami lar...haha..kter fanatik psl bola..smpai stu hari tuh aku g install game pro evolution soccer 2011 punya..huhu..
 
 
sejak dari tuh smua cabar2 kehebatan lar..dgn baq bwk barcelona..akuh smestinya manchester city lar..yg farish klu men tak hbis2 sbut keling jea..
hahha!!!...memang lawak..smpai ckp pemain dlm game tuh ambek dadah..mmg plik..dah nama game..
mmg nampak penipu an..hahha..farish2..yang adib..bantai2 jea dia sbut..haha..tapi mmg best lar.
klu nk hilangkan tension lepas balek kelas atau lepas wat asgnment..kiterorg mmg men game nie.
 
 
 
 
                                       
tgok gambar dah semangat..mmg  gatal tangan lar nak mencubanya..hehe
hahha..tk kira mser kdg2 smpai dkat nak g kelas pum nk men g..nk tgok pic game tuh kat  atas tuh..kpder follower2 aku..jgn mencontohi perangai kami ini..hahha!!


0 comments:

Post a Comment


Pages