Follow n I will Follow back!!

Monday, 11 April 2011

ceritera tentang syg aku nie..so special about it..

slm u all..hari nie aq nak kongikan sket tntg pompuan yg wat aq cair abes kat dia..aq tak thu lar knpa lar aq nie sng sgt serasi ngn dia..dia pum smer..the first thing..nmer dia wan nurlatifah..aq pgil wan jea..tpi yg sllu aq pkirkan tntg dia nie..psl kenapa lar aq tk jmpa dia sblum nie..mgkin ader hikmah dsbaliknya..dia mmg perfect sgt2 tok aq..wlaupun dia x scntik ayu raudhah..tpi pada aq dia mmg cntik dhati aq..yg pling pelik skali latar blakang aq ngn dia smuanya smer..aper yg aq sker..keturunan aq...pendapat aq..smua smer..dia mmg punya ciri2 pompuan yg aq crik sblum nie..dia sgt2 memahami aq..sgt2 ter istimewa sgt lar katakan..aq rser happy sgt ngn dia skrg..hehe..sgguh tak sgka2 sgt yg dia tlah plih aq sbgai tmn hdup dia..yela kan..aq tk sehensem awal ashaari pum..tpi aq trima seadanya dia..kat snie aq nak kongsikan pic dia kat korang..aq harap korang le lar komen2 sket..hehe..k u all..daaa....


3 comments:

rei_hotaru said...

peh bro.... x bleh bla...haha... jiwoooooo~

nurul ina said...

hhpy juga tp ingt kita xleh bangga n telalu harap yg 2 dela jdh kita pada masa hadapan...ak hppy tgk wan sbb dia dh leh senyum n kadang2 leh ilngkan masalh dia sikit2...thnx sbb wat mmbr ak tersenyum....

by nurul ina,

assalammualaikum

prince milo aka zul said...

rei- takda lar jiwang sgt..

nurul ina-hurm..mmg takeh bgga pum..just itea bnyakkn berdoa spya hbugan nie berkekaln..tengs..aru tau awk kwn dia..hehe...wslm..

Post a Comment

Pages

There was an error in this gadget