Follow n I will Follow back!!

Thursday 7 April 2011

pengalaman 2hari semalam di kl..mmg besh!!

slm u all...ary nie aq nak kongsi sket pgalaman aku smasa di ibu kota malysia..cpital city lar kan..aper lagi..kuala lumpur lar..bkn aq tak pnha dtg sner..tpi mlm tu mmg happy gila kuar ngn kwn2 serumah..sekelas n pling besgh dpt knl kwn bru..hehe..sempena tuk aq n kwn2 nak siapkan asgnment bi aku tntg how to survive in life..babtu aq ngn kwn2 wat vdeo sket kat kl..n pling aku terkejut..kwn aq nie leh interview foreigner..aq pergi ngn 4 org lagi..nek keta lar kan..tkn nek mtor rmi2..hahha..yg pergi naem,baq,adib,fikri and aku lar..first2 smpi kl trus g umah kwn aku..mak dia smpai blanja kiter org mkn sate ngn buah tmbikai..sdap seh..adik fikri comel gila..gram jea aku takde adik an..uhuhuhu..mlm tu jgk kter org grak g BB(bkit bintang) tok wat vdeo mser jln kat situw n interview foreigner..nmer dia aq tak psti tpi dia gurls dari rusia tak silap aq..lepak punya lepak smapi pkul 4 pgi..
trus grak g umah kwn stu g..kat pantai dalam..huhuhu..nie sket2 lar gmbar aku n kwn2 kat pnatai dlm tuh..huhu..mcm knak2 riang..hehe...esok nyer dah blek dah..tpi nak cter g tkot terlbih page plak..hehhee...
 nie naim..sper2 nak knl dia leh lar gtau...mker market...hahaha

yg nie smestinya aku..kurang kerja mser nie...ahahha

 nie farish...nie lgi mamat poyo..aweks skliling leher...mmg trkmpul ngn pelakon2..

 nie sper tak knl..mamat jeram samj dari kampung ijok..antara bakal2 ustaz dlm mangement..nmer dia adib..

 nie baq..mker hensem ar tuh..haha

nie kanak2 riang..budak ribena..hahaha


0 comments:

Post a Comment


Pages