Follow n I will Follow back!!

Tuesday, 5 April 2011

mlm yg tak dsgka-sangka..baeknya kwn2 aku..aku terharu gila!!

salam u all...
hari ini aku nak kongsi sket cter psl kwn2 aku yg dok stu rumah ngn aku..aka homemate lar...
hehe..mgkin kali nie aku nak crita yg aku sgt2 tterharu ngn cara diorg lyn aku..
sgguh2 terharu..aku sdar2 jea jam dah pukul 10 sbb lpas mghrib aku tertidur..
then aku bgun lar..sbb ader org kejot aku..g pum aku mls nk mkn sket mser pagi..
tber2 kwn aku sorang nie kejut aku ckp..(zul..bgun..ader mknan tuh Baq blikan..g mkn sner..)
aku pnya lar cm lalok mser tuh..mantol lar sng cter..
tapi aku usha2 dlu tol kerw..then mmg ader tol2..tengs sgt2 to baq sbb blikan aku mknn..
mgkin dia tknk ggu aku tdur agaknya..babtu dia tak kjut kan..
tapi sgguh terharu sgt2..t klu ader mser aku blanja korang mkn plak yea..
tengs sgt..


1 comments:

si gadis ungu said...

anda telah di tag..:)
http://sitishafur.blogspot.com/2011/04/segmen-jujur-aku-mata-duitan.html

Post a Comment

Pages

There was an error in this gadget